🚀 Zelfstandige en verlies je teveel tijd & energie aan jouw administratie? Dan is een Supporter dé oplossing die je zoekt. Want Supporter als administratieve ondersteuning zorgt ervoor dat jouw administratie niet alleen uit handen genomen wordt maar ook nog eens efficiënter, overzichtelijk én met minder fouten georganiseerd wordt. Zo kun jij je volop concentreren op die zaken die voor jouw bedrijf écht het verschil maken 💼✨
1️⃣ Een Office Supporter
De veelzijdigheid van een Zwitsers zakmes, dat mag je verwachten van elk van onze Supporters. Met een gerust geweten kun je hen jouw backoffice toevertrouwen.
Denk aan taken zoals: agendabeheer, planningen maken, mailboxen onderhouden, verzekeringsdossiers opvolgen…
2️⃣ Een Finance Supporter
Ook op jouw boekhoudafdeling kunnen we jou bij verschillende zaken helpen. Voor quasi elk domein hebben we wel een specialist in huis:
Het opmaken van offertes of facturen, opvolgen van betalingen, verwerken van inkomende facturen, het maken van jaarverslagen of financiële rapporten…
3️⃣ Een HR Supporter
Voor alles wat te maken heeft met personeelsadministratie zijn er Supporters met de juiste expertise en vaardigheden om jou te helpen.
Denk hierbij aan: payroll en andere loonadministratie, het opmaken van contracten, het opvolgen van sollicitaties, admin rond onboarding en offboarding van werknemers, beantwoorden van vragen van werknemers, afstemming met het sociale secretariaat, verwerken van onkostennota’s…