Artikels

De Supporters
Filteren op:
Artikel filters
Administratieve hulp gezocht?

Administratieve hulp gezocht?
Een Supporter is de oplossing die je zoekt!

 

🚀 Een tijdelijke werkvermeerdering in jouw zaak? Een collega in ziekte- of zwangerschapsverlof? Een andere reden voor administratieve hulp? Een Supporter is dan de oplossing die je zoekt. Voor elk type job hebben wij wel iemand die jouw team tijdelijk, efficiënt én betaalbaar kan verstreken 💼✨

Hoe kunnen wij jou helpen?

1️⃣ Een Office Supporter

De veelzijdigheid van een Zwitsers zakmes, dat mag je verwachten van elk van onze Supporters. Met een gerust geweten kun je hen jouw backoffice toevertrouwen.

Denk aan taken zoals: agendabeheer, planningen maken, mailboxen onderhouden, verzekeringsdossiers opvolgen…

 

2️⃣ Een Finance Supporter

Ook op jouw boekhoudafdeling kunnen we jou bij verschillende zaken helpen. Voor quasi elk domein hebben we wel een specialist in huis:

Het opmaken van offertes of facturen, opvolgen van betalingen, verwerken van inkomende facturen, het maken van jaarverslagen of financiële rapporten…

 

3️⃣ Een HR Supporter

Voor alles wat te maken heeft met personeelsadministratie zijn er Supporters met de juiste expertise en vaardigheden om jou te helpen.

Denk hierbij aan: payroll en andere loonadministratie, het opmaken van contracten, het opvolgen van sollicitaties, admin rond onboarding en offboarding van werknemers, beantwoorden van vragen van werknemers, afstemming met het sociale secretariaat, verwerken van onkostennota’s…

 

 

Administratieve ondersteuning freelance

Administratieve ondersteuning freelance nodig?
Een Supporter is de oplossing die je zoekt!

 

🚀 Een tijdelijke werkvermeerdering in jouw zaak? Een collega in ziekte- of zwangerschapsverlof? Een andere reden voor administratieve ondersteuning freelance? Een Supporter is dan de oplossing die je zoekt. Voor elk type job hebben wij wel iemand die jouw team tijdelijk, efficiënt én betaalbaar kan verstreken 💼✨

Hoe kunnen wij jou helpen?

1️⃣ Een Office Supporter

De veelzijdigheid van een Zwitsers zakmes, dat mag je verwachten van elk van onze Supporters. Met een gerust geweten kun je hen jouw backoffice toevertrouwen.

Denk aan taken zoals: agendabeheer, planningen maken, mailboxen onderhouden, verzekeringsdossiers opvolgen…

 

2️⃣ Een Finance Supporter

Ook op jouw boekhoudafdeling kunnen we jou bij verschillende zaken helpen. Voor quasi elk domein hebben we wel een specialist in huis:

Het opmaken van offertes of facturen, opvolgen van betalingen, verwerken van inkomende facturen, het maken van jaarverslagen of financiële rapporten…

 

3️⃣ Een HR Supporter

Voor alles wat te maken heeft met personeelsadministratie zijn er Supporters met de juiste expertise en vaardigheden om jou te helpen.

Denk hierbij aan: payroll en andere loonadministratie, het opmaken van contracten, het opvolgen van sollicitaties, admin rond onboarding en offboarding van werknemers, beantwoorden van vragen van werknemers, afstemming met het sociale secretariaat, verwerken van onkostennota’s…

 

 

Administratie digitaliseren

Jouw administratie digitaliseren? Wij zetten jou op weg!

 

🚀

Waarom jouw administratie digitaliseren?

Het digitaliseren van je administratie biedt tal van voordelen. Het bespaart tijd, vermindert foutgevoeligheid, en zorgt voor een betere organisatie van je documenten. Daarnaast kun je eenvoudiger gegevens delen met collega’s of klanten en ben je beter voorbereid op de toekomst waarin papierloos werken steeds meer de norm wordt. Digitalisering helpt je ook om kosten te besparen, doordat je minder papier, inkt en fysieke opslagruimte nodig hebt.

Stappenplan voor digitalisering van je administratie

1. Analyseer je huidige administratie

Begin met een inventarisatie. Welke documenten en processen wil je digitaliseren? Denk hierbij aan facturen, contracten, klantgegevens en interne workflows. Maak een overzicht van de administratieve taken die je dagelijks uitvoert en identificeer waar de meeste tijd en fouten ontstaan.

2. Kies een digitale opslagoplossing

Kies een cloudopslagdienst, zoals Google Drive, Microsoft OneDrive of Dropbox. Deze diensten maken het mogelijk om documenten veilig op te slaan en overal toegankelijk te maken. Zorg dat je de mappenstructuur logisch inricht, zodat je documenten makkelijk kunt terugvinden.

3. Digitaliseer bestaande documenten

Gebruik een scanner of een scanning-app zoals Adobe Scan om papieren documenten te digitaliseren. Zorg ervoor dat de gescande documenten goed worden opgeslagen en gesorteerd in je digitale structuur.

4. Implementeer software voor procesautomatisering

Investeer in software die specifieke administratieve processen kan automatiseren, zoals facturering, klantbeheer of projectplanning. Tools zoals Exact Online of Teamleader kunnen repetitieve taken overnemen, zodat je meer tijd hebt voor belangrijke zaken.

5. Train je team

Het is belangrijk dat iedereen binnen je bedrijf weet hoe ze met de nieuwe digitale tools moeten werken. Organiseer trainingen om ervoor te zorgen dat medewerkers de tools begrijpen en optimaal benutten.

6. Zorg voor beveiliging

Beveilig je digitale administratie met sterke wachtwoorden en tweefactorauthenticatie. Overweeg ook encryptie voor gevoelige gegevens en maak regelmatig back-ups om gegevensverlies te voorkomen.

7. Evalueer en verbeter

Plan regelmatig momenten in om je digitale administratie te evalueren. Zijn er nog inefficiënties? Kunnen bepaalde processen verder worden geautomatiseerd? Pas je systemen aan waar nodig.

Handige tools om jouw administratie te digitaliseren

  1. Exact Online: Voor boekhouding, facturering en voorraadbeheer.
  2. Teamleader: Alles-in-één oplossing voor klantbeheer en projectmanagement.
  3. Yuki: Automatisering van je boekhouding.
  4. SharePoint: Voor het delen en beheren van documenten.
  5. Microsoft Teams: Voor interne communicatie en samenwerking.
  6. DocuSign: Voor het digitaal ondertekenen van contracten.
  7. Odoo: Een modulaire tool voor processen zoals boekhouding en CRM.

Met deze stappen en tools kun je jouw administratie succesvol digitaliseren, waardoor je efficiënter kunt werken en klaar bent voor een toekomst waarin digitalisering de standaard is.

Kun je hulp gebruiken bij dit proces? Geef ons gerust een seintje en we helpen jou met plezier verder!

Administratieve ondersteuning voor zelfstandigen

Administratieve ondersteuning voor zelfstandigen? Een Supporter is de oplossing die je zoekt!

 

🚀 Zelfstandige en verlies je teveel tijd & energie aan jouw administratie? Dan is een Supporter dé oplossing die je zoekt. Want Supporter als administratieve ondersteuning zorgt ervoor dat jouw administratie niet alleen uit handen genomen wordt maar ook nog eens efficiënter, overzichtelijk én met minder fouten georganiseerd wordt. Zo kun jij je volop concentreren op die zaken die voor jouw bedrijf écht het verschil maken 💼✨

Hoe kunnen wij jou helpen?

1️⃣ Een Office Supporter

De veelzijdigheid van een Zwitsers zakmes, dat mag je verwachten van elk van onze Supporters. Met een gerust geweten kun je hen jouw backoffice toevertrouwen.

Denk aan taken zoals: agendabeheer, planningen maken, mailboxen onderhouden, verzekeringsdossiers opvolgen…

 

2️⃣ Een Finance Supporter

Ook op jouw boekhoudafdeling kunnen we jou bij verschillende zaken helpen. Voor quasi elk domein hebben we wel een specialist in huis:

Het opmaken van offertes of facturen, opvolgen van betalingen, verwerken van inkomende facturen, het maken van jaarverslagen of financiële rapporten…

 

3️⃣ Een HR Supporter

Voor alles wat te maken heeft met personeelsadministratie zijn er Supporters met de juiste expertise en vaardigheden om jou te helpen.

Denk hierbij aan: payroll en andere loonadministratie, het opmaken van contracten, het opvolgen van sollicitaties, admin rond onboarding en offboarding van werknemers, beantwoorden van vragen van werknemers, afstemming met het sociale secretariaat, verwerken van onkostennota’s…

 

 

Tijdelijke administratieve ondersteuning

Tijdelijke administratieve ondersteuning nodig? Een Supporter is de oplossing die je zoekt!

 

🚀 Een tijdelijke werkvermeerdering in jouw zaak? Een collega in ziekte- of zwangerschapsverlof? Een andere reden voor tijdelijke administratieve ondersteuning? Een Supporter is dan de oplossing die je zoekt. Voor elk type job hebben wij wel iemand die jouw team tijdelijk, efficiënt én betaalbaar kan verstreken 💼✨

Hoe kunnen wij jou helpen?

1️⃣ Een Office Supporter

De veelzijdigheid van een Zwitsers zakmes, dat mag je verwachten van elk van onze Supporters. Met een gerust geweten kun je hen jouw backoffice toevertrouwen.

Denk aan taken zoals: agendabeheer, planningen maken, mailboxen onderhouden, verzekeringsdossiers opvolgen…

 

2️⃣ Een Finance Supporter

Ook op jouw boekhoudafdeling kunnen we jou bij verschillende zaken helpen. Voor quasi elk domein hebben we wel een specialist in huis:

Het opmaken van offertes of facturen, opvolgen van betalingen, verwerken van inkomende facturen, het maken van jaarverslagen of financiële rapporten…

 

3️⃣ Een HR Supporter

Voor alles wat te maken heeft met personeelsadministratie zijn er Supporters met de juiste expertise en vaardigheden om jou te helpen.

Denk hierbij aan: payroll en andere loonadministratie, het opmaken van contracten, het opvolgen van sollicitaties, admin rond onboarding en offboarding van werknemers, beantwoorden van vragen van werknemers, afstemming met het sociale secretariaat, verwerken van onkostennota’s…

 

 

Administratieve ondersteuning Gent

Administratieve ondersteuning Gent nodig?
Een Supporter is de oplossing die je zoekt!

 

🚀 Een tijdelijke werkvermeerdering in jouw zaak? Een collega in ziekte- of zwangerschapsverlof? Een andere reden voor administratieve ondersteuning Gent? Een Supporter is dan de oplossing die je zoekt. Voor elk type job hebben wij wel iemand die jouw team tijdelijk, efficiënt én betaalbaar kan verstreken 💼✨

Hoe kunnen wij jou helpen?

1️⃣ Een Office Supporter

De veelzijdigheid van een Zwitsers zakmes, dat mag je verwachten van elk van onze Supporters. Met een gerust geweten kun je hen jouw backoffice toevertrouwen.

Denk aan taken zoals: agendabeheer, planningen maken, mailboxen onderhouden, verzekeringsdossiers opvolgen…

 

2️⃣ Een Finance Supporter

Ook op jouw boekhoudafdeling kunnen we jou bij verschillende zaken helpen. Voor quasi elk domein hebben we wel een specialist in huis:

Het opmaken van offertes of facturen, opvolgen van betalingen, verwerken van inkomende facturen, het maken van jaarverslagen of financiële rapporten…

 

3️⃣ Een HR Supporter

Voor alles wat te maken heeft met personeelsadministratie zijn er Supporters met de juiste expertise en vaardigheden om jou te helpen.

Denk hierbij aan: payroll en andere loonadministratie, het opmaken van contracten, het opvolgen van sollicitaties, admin rond onboarding en offboarding van werknemers, beantwoorden van vragen van werknemers, afstemming met het sociale secretariaat, verwerken van onkostennota’s…

 

 

Administratieve ondersteuning Leuven

Administratieve ondersteuning Leuven nodig?
Een Supporter is de oplossing die je zoekt!

 

🚀 Een tijdelijke werkvermeerdering in jouw zaak? Een collega in ziekte- of zwangerschapsverlof? Een andere reden voor administratieve ondersteuning Leuven? Een Supporter is dan de oplossing die je zoekt. Voor elk type job hebben wij wel iemand die jouw team tijdelijk, efficiënt én betaalbaar kan verstreken 💼✨

Hoe kunnen wij jou helpen?

1️⃣ Een Office Supporter

De veelzijdigheid van een Zwitsers zakmes, dat mag je verwachten van elk van onze Supporters. Met een gerust geweten kun je hen jouw backoffice toevertrouwen.

Denk aan taken zoals: agendabeheer, planningen maken, mailboxen onderhouden, verzekeringsdossiers opvolgen…

 

2️⃣ Een Finance Supporter

Ook op jouw boekhoudafdeling kunnen we jou bij verschillende zaken helpen. Voor quasi elk domein hebben we wel een specialist in huis:

Het opmaken van offertes of facturen, opvolgen van betalingen, verwerken van inkomende facturen, het maken van jaarverslagen of financiële rapporten…

 

3️⃣ Een HR Supporter

Voor alles wat te maken heeft met personeelsadministratie zijn er Supporters met de juiste expertise en vaardigheden om jou te helpen.

Denk hierbij aan: payroll en andere loonadministratie, het opmaken van contracten, het opvolgen van sollicitaties, admin rond onboarding en offboarding van werknemers, beantwoorden van vragen van werknemers, afstemming met het sociale secretariaat, verwerken van onkostennota’s…

 

 

Administratieve ondersteuning Mechelen

Administratieve ondersteuning Mechelen nodig?
Een Supporter is de oplossing die je zoekt!

 

🚀 Een tijdelijke werkvermeerdering in jouw zaak? Een collega in ziekte- of zwangerschapsverlof? Een andere reden voor administratieve ondersteuning Mechelen? Een Supporter is dan de oplossing die je zoekt. Voor elk type job hebben wij wel iemand die jouw team tijdelijk, efficiënt én betaalbaar kan verstreken 💼✨

Hoe kunnen wij jou helpen?

1️⃣ Een Office Supporter

De veelzijdigheid van een Zwitsers zakmes, dat mag je verwachten van elk van onze Supporters. Met een gerust geweten kun je hen jouw backoffice toevertrouwen.

Denk aan taken zoals: agendabeheer, planningen maken, mailboxen onderhouden, verzekeringsdossiers opvolgen…

 

2️⃣ Een Finance Supporter

Ook op jouw boekhoudafdeling kunnen we jou bij verschillende zaken helpen. Voor quasi elk domein hebben we wel een specialist in huis:

Het opmaken van offertes of facturen, opvolgen van betalingen, verwerken van inkomende facturen, het maken van jaarverslagen of financiële rapporten…

 

3️⃣ Een HR Supporter

Voor alles wat te maken heeft met personeelsadministratie zijn er Supporters met de juiste expertise en vaardigheden om jou te helpen.

Denk hierbij aan: payroll en andere loonadministratie, het opmaken van contracten, het opvolgen van sollicitaties, admin rond onboarding en offboarding van werknemers, beantwoorden van vragen van werknemers, afstemming met het sociale secretariaat, verwerken van onkostennota’s…

 

 

Aan het laden...