🚀 Een tijdelijke werkvermeerdering in jouw zaak? Een collega in ziekte- of zwangerschapsverlof? Een andere reden voor administratieve hulp Mechelen? Een Supporter is dan de oplossing die je zoekt. Voor elk type job hebben wij wel iemand die jouw team tijdelijk, efficiënt én betaalbaar kan verstreken 💼✨
1️⃣ Een Office Supporter
De veelzijdigheid van een Zwitsers zakmes, dat mag je verwachten van elk van onze Supporters. Met een gerust geweten kun je hen jouw backoffice toevertrouwen.
Denk aan taken zoals: agendabeheer, planningen maken, mailboxen onderhouden, verzekeringsdossiers opvolgen…
2️⃣ Een Finance Supporter
Ook op jouw boekhoudafdeling kunnen we jou bij verschillende zaken helpen. Voor quasi elk domein hebben we wel een specialist in huis:
Het opmaken van offertes of facturen, opvolgen van betalingen, verwerken van inkomende facturen, het maken van jaarverslagen of financiële rapporten…
3️⃣ Een HR Supporter
Voor alles wat te maken heeft met personeelsadministratie zijn er Supporters met de juiste expertise en vaardigheden om jou te helpen.
Denk hierbij aan: payroll en andere loonadministratie, het opmaken van contracten, het opvolgen van sollicitaties, admin rond onboarding en offboarding van werknemers, beantwoorden van vragen van werknemers, afstemming met het sociale secretariaat, verwerken van onkostennota’s…