Out of office =
Out of business?

De zomervakantie staat voor de deur. Traditioneel dé piekperiode voor afwezigheden. Maar een lagere personeelsbezetting mag geen impact hebben op de werking of de resultaten van jouw bedrijf. Het inzetten van een Supporter kan jou op verschillende vlakken helpen:

1) Opvolging belangrijkste zaken
Sommige zaken kunnen nu eenmaal niet blijven liggen. Denk aan het maken van offertes of facturen, het opvolgen van betalingen, HR administratie… Stuk voor stuk zaken waarmee een Supporter jou tijdens de zomerperiode kan helpen.

2) Geen impact op mensen die wel werken
Een typisch fenomeen tijdens de zomervakantie is een verhoogde werkdruk voor mensen die wel werken. Gevolg: stress, frustraties en onderlinge ergernissen. Met een Supporter zorg je voor continuïteit en kunnen het aantal taken die overgenomen moeten worden door het vast personeel tot een minimum beperkt worden.

3) Klantenservice as usual
Dat jouw personeel met vakantie is daar heeft jouw klant geen boodschap aan. Ook tijdens de zomermaanden wil hij of zij zo snel en goed mogelijk geholpen worden. Met een tijdelijke Supporter zorg je ervoor dat de zomermaanden ook voor jouw klanten geen impact hebben op de samenwerking met jouw bedrijf.

4) Geen vakantie burn-outs
Een nieuw fenomeen van de afgelopen jaren is de zogenaamde vakantie burn-out. Nog tijdens hun vakantie stresseren personeelsleden zich door de gedachte aan al die ongelezen mails en achterstallig werk. Het inzetten van een Supporter om bepaalde taken op te vangen, zorgt ervoor dat jouw mensen fris, uitgerust én gemotiveerd opnieuw aan de slag kunnen.

Kun jij tijdens de zomervakantie iemand extra gebruiken? Voor één of meerdere dagen per week? Neem dan contact met ons op en we bespreken de mogelijkheden!

De Supporters staan klaar om jouw zaak te helpen.
Zelf Supporter . worden?
Categorieën:

Deze artikels vind je mogelijk ook interessant: