Van aankoop tot betaling voor een marketingbureau te Mechelen

Mijn marketingbureau stelt 7 mensen te werk. Elk van hen kan rechtstreeks bepaalde bestellingen plaatsen bij leveranciers. Naarmate we groeiden en er meer mensen bij kwamen, bleek het steeds moeilijker te worden om de administratieve puzzel te leggen: wie had welke bestelling geplaatst? Is de factuur al ontvangen? Is ze volgens afspraak? Mag ze betaald worden? Heeft die medewerker al contact opgenomen met de leverancier over die incorrecte factuur? … Ik wilde me bezighouden met mijn klanten en medewerkers, maar mijn tijd kroop steeds meer in het stellen van vragen rond kostenfacturen.

Mijn Supporter neemt die taak intussen van me over. Iedere 2 weken bespreken we eventuele probleemgevallen en gaan we door de facturen die betaald kunnen worden. Bovendien zorgden een aantal kleine aanpassingen – op aanraden van de collega’s van Rent My Brain – ervoor dat het proces van factuurontvangst over goedkeuring tot betaling nu veel efficiënter verloopt.

Met mijn Supporter kreeg ik al meer dan gehoopt, en met de mogelijkheid tot klankbord bij Rent My Brain kreeg ik ook meer dan verwacht.